duminică, 10 ianuarie 2010

un nou roman online

sa spunem ca o cheama ana si ca va povesteste din jurnalul ei intim. e o parte pe care nimeni nu o cunoaste. ii e frica sa discute cu cineva despre asta si de aceea a hotarat sa vi le impartaseasca prin intermediul meu.

"de ce e atat de importanta prima noapte de sex?
pentru un barbat poate nu este, desi tot aud ca prima femeie din viata unui barbat ii ramane intimparita in minte pe vecie, insa pt o fata ramane ca o amintire placuta sau neplacuta.
in cazul meu nu a fost vorba de prima noapte ci de ultima. ultima de dragoste nu de sex.
pot spune ca a fost primul meu orgasm.
pot spune ca mi-am meritat suferinta de dupa.
pot spune ca desi a fost fenomenala nu as mai repeta-o pentru nimic in lume caci asa voi avea termen de comparatie, iar un lucru deja perfect nu poate fi intrecut.
tot ce as face ar fi sa mi amintesc de ultima noapte si sa fac comparatii anoste si stupide.
pot spune ca incep sa devin o femeie care face sex si nu dragoste.
ce rost mai are?
nevoile fiziologice imi sunt satisfacute. ce pot cere mai mult?
acel barbat a fost perfect in modul lui minimal de a o face. nu a fost nimic in plus si poate au fost multe in minus, dar simpla lui prezenta imi facea genunchii sa tremure si tensiunea sa sara in tavan.
doar simpla lui privire naucitoare ma facea sa visez, iar mana lui obosita de vreme imi atingea din greseala bratul. nu stia ca fierbe ssangele in mine de placere.
tot ce vreau este sa patrez pe vecie aceasta imagine"


personajele si intamplarile prezentate sunt fictive.
orice asemanare cu realitatea este pura coincidenta.

Un comentariu:

stefanCa spunea...

de ce e mai bine sa minti?