marți, 19 ianuarie 2010

roman online

ana va povesteste din nou.

"ma simt singura. nu stiu de ce. toti din jurul meu par fericiti. toti se iubesc. toti au pe cineva alaturi, numai eu sunt singura. de ce? raspunsul e evident. ii resping pe toti din jurul meu. am iubit doar o data si mi-am pierdut ocazia.
si ceea ce e si mai rau este ca toti din jurul meu imi spun ca ar trebui sa iubesc din nou. de ce nu-i ascult? pentru ca pur si simplu nu ma simt pregatita sa sufar din nou. da! iubirea implica durere. multa durere. nu sunt pregatita pentru ea.
as vrea sa simt caldura unui brat care ma inconjoara sau al unui sarut care imi alinta buzele, dar poate nu merit asta.
sunt prea incapatinata. nu cobor niciodata stacheta. vreau un print pe un cal alb.
o sa ajung fata batrana.
au trecut 7 luni si 8 zile de la ultimul contact sexual al meu cu un barbat. daca o tin in ritmul asta o sa ajung sa ma calugaresc.
dar nici macar asta nu vreau. nu vreau sex.
de fapt nici nu stiu ce vreau.
ma doare sa recunosc, dar putinii mei prieteni au avut dreptate. o sa raman toata viata singura
i am feeling blue"

3 comentarii:

Andra spunea...

ma simt de parca o cunosc pe ana.

cold.as.ice spunea...

ma simt de parca eu sunt ana.

mama "perfecta" spunea...

oricine poate fi ana o data in viata