vineri, 1 ianuarie 2010

new begining

dragii mei,
nu am mai postat de mult timp...
nu prea am avut cand, dar m-am gandit ca macar la inceputul anului nou sa scriu si eu ceva...
va dezvalui rezolutiile mele pentru 2010 (si sper sa ma tin de ele)
  1. vreau sa fiu mai putin barfitoare
  2. as vrea sa-mi fac curatenie intre prieteni
  3. as vrea sa iubesc din nou
  4. o sa-mi cumpar o camera foto
  5. sa invat sa cheltui banii in mod eficient
  6. sa nu mai beau pana la urmatorul revelion
  7. sa reduc numarul de tigari (ca s-au scumpit - m-am dus azi sa-mi cumpar tigari si am ramas uluita de faptul ca acum un amarat de kent 8 costa 9,9 lei..si nici macar nu mi-a dat rest la 10 lei)
  8. vreau sa invat sa mint
  9. vreau sa am media generala peste 9
  10. nu mai vreau sa ma cert cu lumea
cam astea au fost rezolutiile mele pentru noul an. cam putine, important este sa ma pot tine de tot ce am scris. mai bine mai putin si bine decat mult si degeaba.


o sa revin cu poze de la revelion, dar si de la majorat..

da..sunt majora...:|


happy new year>:D<

Niciun comentariu: