joi, 10 februarie 2011

cere si ti se va da

stateam si citeam zilele astea pe blogul lu makavelis niste postari mai vechi..nimic iesit din comun pana acum, dar se pare ca una dintre postarile sale m-a inspirat sa scriu asta.
sunt o persoana mai pasnica de felul meu daca nu sunt provocata, caci daca incerci sa faci un asemenea gest e vai si amar de tine!
revenind la subiect, nu m-au deranjat comentariile de la un anumit anonim (ps: iti vad ip-ul si stiu cine esti) ci felul in care se credea protejat de catre pagina de internet. nu vreau sa ma cert cu tine, dar m-am saturat de oamenii care au un caracter jalnic precum ai tu.
sa te ascunzi si sa mananci cacat despre mine e demn de un caine. frate, daca ai ceva de zis zi-mi in fata, nu pe blog sub protectia anonimatului. sincer ma doare fix in cur de remarcile tale pe care le crezi nemaipomenite, sub cuvintele tale se ascunde o persoana frustrata din toate punctele de vedere, si sincer iti spun ca imi pare rau ca nu ma ridic la nivelul tau (caci oricum tu esti cel mai tare din parcare) dar sunt fericita ca ma bagi in seama, ca ma critici, asta inseamna ca esti orgolios pe ceea ce am eu si tu nu.
din partea mea poti sa ma spurci in toate felurile, dar o singura mare rugaminte am: fa'o de fata cu toata lumea in viata reala. sa vedem atunci cine e cel mai intelept si mai inteligent.
asa ca draga comentatorule, pana nu ai "coaie" sa "o dam parte in parte" la 3 in fata scolii "gen" mi se rupe pula de tine.

sa aveti o zi faina restu' si imi cer scuze, dar fiecare cititor trebuie tratat cu respect si trebuie sa i raspund la nelamuririle/nemultumirile pe care le are.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu cine esti, dar stiu ca ai dat-o in balta rau de tot. Daca tu crezi ca poti afla asa de usor identitatea unei persoane care sta in spatele unui IP inseamna ca traiesti probabil intr-un univers infailibil, presarat cu zane bune si unicorni roz. Ca fapt divers, platforma Blogger nu permite vizualizarea IP-urilor celor ce comenteaza pe blogurile gazduite de catre acesta decat oficialilor Google, companie care detine acest serviciu. Ca fapt divers numarul doi o adresa IP nu este strans legata de identitatea unei persoane. Nu stiu daca ai habar macar ce e ala un whois dar vei vedea ca daca executi un query intr-o astfel de baza de date nu vei putea afla mai mult decat ISP-ul caruia ii e alocat respectivul IP si orasul acestuia. Situatia se inrautateste daca respectivul IP apartine de o companie de telefonie mobila, daca apartine de un server proxy sau daca este alocat dinamic. Asa ca, draga mea Stefanca/Stefana/Stefania, pune mana pe o carte de retelistica inainte sa admiti ca ai luat urma unei persoane dupa IP-ul acesteia. De asemenea recomand si o vizita prin DEX, ca sa vezi adevaratul sens al cuvantului frustrare. Si nasul jos, ca zgarii tavanul.

mama "perfecta" spunea...

Ok.imi cer scuze pt greseala de exprimare din postare.inteleg ceea ce ai vrut tu sa zici si stiu ca nu e usor sa treci de platforma google.doar ca eu aveam nevoie doar de o localizare grosiera pt a'mi confirma unele banuieli. Ma repet, nu am vrut sa aduc nimanui nicio jignire ci pur si simplu sa pun capat unor calomnii nejustificate. O zi faina in continuare.

Anonim spunea...

hahaha... dar cine a îndrăznit să o calomnieze pe domnişoara ştefana? eşti atât de frustată în postul asta...de parcă te-aş fi calomniat