duminică, 24 ianuarie 2010

roman online

ana povesteste din viata ei trista

"au trecut doi ani. doi ani petrecuti aiurea.
nici nu inteleg cum a trecut atat de repede timpul.
atunci eram inca tanara si inocenta si deodata am imbatranit brusc.
timpul s-a accelerat.
dar, dupa cum se zice, pentru fiecare clipa de placere platesti cu o eternitate de durere.
daca nu ar fi fost acea zi de 24 ianuarie 2008 poate nu as fi avut trairi atat de intense, poate nu mi-as fi cunoscut trupul atat de bine si ce e cel mai important nu as fi inteles cu adevarat rolul sexului in viata unui om.
nu are rost sa ca povestesc tot ce mi s-a intamplat atunci. nu vreau sa dezgrop mortii. tot ceea ce pot spune e ca m-a durut. si nu doar fizic. ci si psihic.
am invatat foarte greu sa ma redresez si nca mai am cosmaruri.
da. mi-e frica de barbati. mi-e frica de sex. asa a fost sa fie. poate e mai bine asa. poate nu. nimeni nu poate sti. inca imi astept printul pe cal alb.
problema e ca acum nici macar o relatie de prietenie cu un barbat nu pot avea. imi e frica. sper sa trec cu bine.
azi am sarbatorit cu un pahar de vin si un dus fierbinte.
senzatii tari..."

Niciun comentariu: