joi, 23 iulie 2009

think wise...think cosmote:)

uite ca am gasit si eu o melodie
de ce sa mint ca am gasit-o?o ascult foarte des
mai ales cand vorbesc pe cosmote




revenind...
vorbeam de cosmote?de ce e bine sa alegi intotdeauna cosmote? pt ca intotdeauna vei gasi niste prieteni dornici sa te ajute sa ti consumi minutele.e si logic ca nu poti vorbi de unul singur. desi eu una as putea face asta,dar din simplul motiv ca sunt paranoica si schizofrenica(asta ar putea explica egoismul meu de a pastra toate minutele pentru mine)
si ca sa nu mai spunem de distractia care se iveste de fiecare data cand folosesti cosmote. nu exista precedent in care vreun prieten sa fi fost nemultumit de calitatea vocii sau a mesajelor din retea.
cosmote e partenerul care te sprijina si la bine si la greu.e partenerul care te inveseleste oricat de cacat e viata ta.prietenii iti vor fi mereu aproape(poate prea aproape,ca asa ii percepi tu) si daca nu vrei sa vorbesti cu virgil e cea mai buna solutie.asa nu l poti baga in seama ca el are orange si tu cosmote, in concluzie nu poti auzi decat mono.
recomand cu cea mai mare caldura cosmote.multe oferte.multa distractie.multi prieteni

daca a doua zi va amintiti ce ati vorbit sa ma anuntati si pe mine ca sa schimb oferta ca poate nu e buna si voi aveti una mai tare:)

5 comentarii:

Andra spunea...

daca nu as dormi pe saltea, as fi sub pat.
dragutze ganduri, stiu ce simti.
aici nu te-as critica. in momentul impartirii minutelor fiecare vrea mai mult. iar tu ai avut doar norocul unei zile de vineri, incat s-a intamplat sa fii fata cu instrumentul de cuticule al mamei lui Dan, si sa le aranjezi tu. eu raman la foarfeca:)). oricum, ar trebui sa renunti la egoismul tau pentru ca, la fel ca si cu bautura, esti invers proportionala, iti trebuie putin si iti da cu maxim.
ca incheiere, nu pot decat sa iti spun "suna-ma" si "what were the skies like when you were young?"

stacescu stefana spunea...

they had lil'flufy clouds..red,orange,blue,purple

Andra spunea...

vreau sa vad cai verzi de la ceai verde.

Anonymous spunea...

Zilele de vineri sunt cele mai frumoase si nu numai. Atunci ai minute in Cosmote cate vrei, de fapt cat ai credit...dar e oferta ce conteaza. Primesti ca bonus loc unde sa vorbesti. Din pacate oferta s-a incheiat dar revine pe 24/25 august.

Al vostru "Cosmo-utilizator", Dan A.C.

Andra spunea...

Draga ADC, eu am cartela cu minute si duminica. in plus, propun vorbitul in mijlocul naturii pentru un semnal mai bun. Va iubesc schatzys:X