luni, 27 iulie 2009

i am not the only (dan povesteste)

tot timpul cand ajungeam la el pateam urmatoarele:
bunica sa: dan vrei ceva? cand vrei ceva vii la mine. sa ai grija de C. sa nu faca vreo prostie ca tu nu esti asa neastamparat
mama: C. de ce nu iei exemplu de la dan sa inveti si tu ca el? uite ce baiat bun e
tata: joci ceva dan?

mama lui L.:
vai dan tu esti un baiat asa de bun ce cauti cu derbedeul asta? cu maimuta asta...il facea in toate felurile pe L.

mama A.: vai dar dan e un gentleman bla bla bla
...

Dan: doamne stop it people and get a life!

prietenele de serviciu a lui maica-mea, colegele de serviciu si colegii ai lui taica-miu, toti prietenii de familie.
eu sunt exemplul unei generatii
ai sa ajungi sa cumperi papusi cu mine ken o sa fie minciuna

NU E DE RAS!!


god I feel...violated

aoleu mi-am amintit si de profesori
shoot me now!!!

...

aceasta povestire este cu acordul autorului, dar orice tentativa de furt/folosire a citatelor etc se pedepseste cu o palma peste fund:))

Niciun comentariu: