joi, 23 iulie 2009

andra, iti multumesc



desi stii ca sunt prea orgolioasa ca sa ti multumesc vreodata pt tot ce faci pt mine uite ca acum o sa o fac.
stii ca ma doare sa fac asta.si as prefera sa traiesc cu impresia ca tu stii ca iti multumesc si ca te iubesc.
1.multumesc pt ca imi suporti toate crizele de nervi
2.multumesc pt faptul ca esti singura (exceptia nu se pune) care a realizat ca sunt paranoica(dar inofensiva)
3.imi raspunzi la telefon la orice ora din zi sau din noapte ca sa ma asculti cum ma plang in legatura cu Ea.
4.ca ti-ai luat cartela de orange pt mine
5.ca intotdeauna imi spui sa stau cuminte(chiar daca nu te ascult)
6.ca nu spui nimanui ce iti povestesc eu(sper ca altfel te casapesc>:))
7.ca imi iei multe cadouri dragute si dubioase
8.ca imi cumperi pachet(chiar daca tot tu il consumi)
9.ca ma imprumuti cu bani stiind ca nu o sa ti i dau inapoi
10.ca imi dai multe melodii de ghetto(chiar daca nu le ascult si iti spun de fapt ca le stiu sau ca sunt misto)
11.ca mergi cu mine la party si ne facem varza si radem ca proastele
12.ca imi spui fraze vulgare cand iesim la iarba verde,iar eu nu ma prind
13.ca nu te superi pe mine (prea tare) cand nu te ascult(desi tu crezi asta) si afli de la altii ce prostii am facut eu
14.ca nu te superi pe mine cand am gura mare
15.ca nu te superi cand nu pot sa mint(sau o fac prea prost)
16.ca nu avem aceleasi gusturi la barbati
17.ca razi la glumele mele chiar daca sunt proaste
18.ca imi spui ce comm am pe hi5 ca sa nu mai intru eu
19.ca vin la tine sa ti mananc mancarea
20.ca m ai lasast sa fac poza cu cheile cu grani in gura:))
21.ca ma lasi in pace cand sunt depresiva
22.ca ma iubesti chiar daca sunt o ciudata de care toti fac misto:x


pt eventualele lipsuri imi cer scuze si te rog sa dai comment sa le completezi.
stii ca sunt cam uituca:X

Niciun comentariu: