luni, 27 iulie 2009

de ce ma adora mamele tuturor?

povestea incepe prin clasa a3a.
e stupid.nici eu nu stiu cum s-a intamplat asta.eram acasa la o prietena/colega..pana mea,ce-o fi fost..
imi deschide usa mama ei.foarte entuziasmata femeia ma primeste in casa si incearca sa-mi fac pe plac.ma servea cu tot ce voiam si ce nu voiam si cu cat incercam mai mult sa o refuz cu atat parca ma iubea mai mult.incepea sa ma ridice in slavi fata de fiica-sa,ceva de genu : "uite la stefana ce fata draguta si cinstita e,e asa de modesta si ce bien invata, as vrea sa am si eu o fiica ca ea,tu de ce nu poti fi asa?" si alte fraze de genu.si atunci chiar nu stiam cum sa sucesc mintile oamenilor ca sa ma placa,era ceva innascut,un talent ascuns de care nu eram constienta.a fost prima victima.nu am mai vorbit de atunci cu acea colega/prietena, iar dupa un an nu a mai suportat sa fie mereu in umbra mea in fata mamei ei si s-a transferat de la scoala. atunci nu am inteles de ce, dar acum stiu prea bine si regret.

dar nu au fost numai fete.si mamele colegilor mei baieti ma adorau(trist foarte trist). nu puteam avea nicio relatie cu nimeni (de prietenie.ca eram abia prin clasa 5a).
toate incercau sa-si educe copiii(baieti,ca ei sunt mai lenesi din fire) sa devina ca mine. dar aceasta era o metoda foarte proasta.
niciodata sa nu-i dai ca exemplu de viata pe prietenul/prietena cea mai buna ca risti sa le strici prietenia.

au fost multe victime nevinovate in acest joc pana am realizat de talentul pe care mi-l daduse Dzeu.asta a fost prin clasa a7a.

dupa vacanta de vara am decis sa imi folosesc aceasta indemanare spre folosul meu si al prietenilor mei. am facut tot posibilul sa ma bag pe sub pielea mamelor prietenilor mele atat de mult incat daca le ziceam ca ne ducem la curve nu aveau nimic impotriva. era ceva de genu : "unde esti la ora asta?!:-w (ora 12 noaptea)...sunt in club...poftim?!?!? cu cine esti?:-w...cu stefana:-s...aa cu stefana? aa#:-s nu-i nicio problema,iti ajung banii?aveti grija cum ajungeti acasa..vezi sa te aduca stefana,spune-i ca o pup", dar adevarul e ca eu abia ma puteam tine pe picioare cand ne intorceam din club si ca eram capul rautatilor, dar ele nu aflau niciodata asta,asa am inceput sa castig prieteni nu sa-i pierd.

am continuat acest "joc murdar" pana in momentul in care am intrat la liceu. am inceput sa am alte preocupari. am inceput sa ma plictisesc sa ma plictisesc sa ma joc cu mintile oamenilor.

dupa mult timp de cand m-am lasat de acest "sport extrem" a aparut iar ocazia sa ma "distrez" un pic,dar nu am facut-o. totul a decurs lin si fara complicatii, se pare ca reflexul innascut a iesit din noula suprafata. o faceam inconstient si cu fiecare secunda ce trecea o faceam sa ma adore din ce in ce mai mult.si nu faceam nimic.absolut nimic!!! nici eu nu inteleg.am trecut la un nivel superior? cat o sa se mai upgradeze aceste inzestrari..o sa ajung sa vorbesc la telefon cu mama cuiva si sa ma iubeasca numai dupa intonatie?!

o doamne.am mai facut o victima.fiecare upgrade face cate o victima?!

atunci nu mai vreau:-s

2 comentarii:

Andra spunea...

grandma spune ca esti emancipata.

stacescu stefana spunea...

da stiu.aia nu a fost o manipulare reusita.