miercuri, 21 decembrie 2011

magia craciunului

mai sunt doar cateva zile si vine craciunul.
alta data oamenii erau deja in febra sarbatorilor, dar anul acesta parca totul e doar un peisaj cu beculete si cativa copii rataciti printre oamenii de zapada, incantati de multitudinea culorilor.
nici eu nu mai simt magia sarbatorilor. parca s'a risipit undeva in neant.
imi amintesc cat de frumos era cand eram mica si abia asteptam luna decembrie sa pot sa ma bucur de cadouri alaturi de cei dragi si sa ascult colinde, sa merg eu insami sa colind.
aseara mergeam pe strada si parca am simtit nevoia sa cant colinde. lumea se uita ciudat la mine caci parca eram o nebuna ce canta pe strada, dar eu m'am simtit mai bine ca niciodata. acel fior interior care iti da speranta in viata si'a facut simtita prezenta aseara.
as vrea ca sarbatorile mele sa fie ca inainte. sa le percep cu mintea pe care o aveam la 6 ani.
sarbatori fericite daca nu ne mai auzim pana atunci!

Niciun comentariu: